Teamleider Strategie en Accountmanagement

Bij de Omgevingsdienst West-Holland lever je een belangrijke bijdrage om de kwaliteit en de veiligheid van de leefomgeving te bewaken en te verbeteren.

Met zo’n 190 deskundige en gedreven collega’s werken wij in opdracht van en in samenwerking met de provincie Zuid-Holland en twaalf gemeenten in het noordelijk deel van de provincie Zuid-Holland en worden taken uitgevoerd op het gebied van bouwen, vergunningverlening, toezicht, handhaving en advies. Ook de zorg voor een duurzame leefomgeving is onderdeel van ons takenpakket.

Wij zijn op zoek naar een Teamleider Strategie & Accountmanagement (32-36 uur per week)

De afdeling Strategie & Accountmanagement behandelt diverse en complexe onderwerpen in een politiek gevoelig gebied die gericht zijn op de deelnemers en toekomst waar veel personen invloed op uit (willen) oefenen. Het team bestaat uit 11 medewerkers met elk hun eigen specialisme. Hierbij moet je denken aan: strategie, accountmanagement, projectmanagement en juridische zaken.

Door deze diversiteit ben je continue aan het schakelen! Als je van die uitdaging houdt en het fijn vindt als geen dag hetzelfde is, kun je bij ons je hart ophalen.

Werkzaamheden:

Jouw werk bestaat enerzijds uit het meewerken (deskundigheid) op de afdeling en anderzijds het aansturen en managen (People management) van het team. Je bent verantwoordelijk voor het behalen van de afgesproken resultaten van het team. Je beschikt over voldoende affiniteit met de inhoud en bent in staat om je daar snel een adequaat beeld van te vormen. Je zoekt de in- en externe samenwerking op om zo te komen tot de meest passende oplossingen.

De teamleider Strategie & Accountmanagement valt hiërarchisch onder de verantwoordelijkheid van de directeur.

Bij Strategie & Accountmanagement krijg je te maken met een dynamische en hectische omgeving waarbij je als leidinggevende sterk in je schoenen moet staan met een behoorlijke mate van flexibiliteit in je aanpak.

Wat verwachten wij:

  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.
  • Je kunt constructief een dialoog aan gaan, bent initiatiefrijk en denkt oplossingsgericht.
  • Je signaleert ontwikkelingen en vertaalt deze naar de praktijk.
  • Je bent een verbinder en samenwerker.

Wat heb jij in huis:

  • Kennis van en ervaring met werken in een politiek/bestuurlijke omgeving.
  • Een afgeronde hbo-opleiding.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een leidinggevende rol.
  • 3 tot 5 jaar inhoudelijke ervaring op gebied van milieu, duurzaamheid of energie bij een gemeente en/of omgevingsdienst.
  • Bij voorkeur ervaring met zaaksystemen.

Wat bieden wij:

Een veelzijdige en uitdagende functie in een informele en betrokken organisatie die zich inzet voor een betere leefomgeving. De functie is gewaardeerd in salarisschaal 13 (bij een 36-urige werkweek max. € 7.325,-  bruto per maand)

Daarnaast zijn er goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals:

  • Reiskostenvergoeding, ontwikkelmogelijkheden en opleidingen.
  • Een individueel keuze budget (IKB) van 17,05 %.
  • De ODWH is goed bereikbaar met het openbaar vervoer.
  • Ben jij een vroege vogel, begin je liever iets later, of wil je je kinderen graag naar school brengen? Geen probleem, naast secundaire arbeidsvoorwaarden werken we ook met flexibele werktijden en werkplekken.

Solliciteren?

Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel? Dan nodigen wij je graag uit om vóór 12 februari 2024 jouw CV en motivatie te sturen aan HR@odwh.nl. Vermeld daarbij het vacaturenummer 2024-02.

Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met de afdeling HR via HR@ODWH.nl of via Patricia Herwin (HR-businesspartner) op telefoonnummer: 06- 43 95 64 80.

Bij voldoende geschikte reacties wordt deze vacature mogelijk eerder van de website verwijderd.

De vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet en bij gelijke geschiktheid gaat de interne- kandidaat voor.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.